det är kö från gatan upp till hallen



ja dagens rubrik, kan väll misstolkas, men för er som inte vet så är det en bit från en låt.

idag är jag faktiskt glad.
och det är defentivt tack vare mina vänner, ni är alla underbara, jag trodde verkligen inte jag hade så många som brydde sig om mig, och det värmer i varenda kroppsdel.
nyss har jag vräkt i mig en värmepizza, och göttat mig med ett glas av favoritjuicen,
sist jag åt en sån var väll för 9 månadersen när jag precis flyttade in och visste inte hur man lagade mat?
haha vilka tider! jag kan även berätta att på måndag kommer förmodligen mitt internet! så då blir det bloggande för fulla muggar! spännande och se om jag kommer upp i mina 500/700 tittar per dag igen? haha knappast!
det tog mig bara ett år och skaffa internet i lägenheten.. trög.se haha !
nu ska jag röja upp i lägenheten, vi hörs!

glöm inte att ni är speciella på era egna små sätt. puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0