Dålig början på dagen..


God morgon!
jag vaknade upp hemma hos min mormor.
gick upp kvart i7.
tog en dusch, åt frukost , tog på mig, sminkade mig.
gick därefter ut och skulle starta mopeden och åka till buss stationen.
men min cp moped vägrade att starta!!!!!!!!!!!!!!!! :(
så jag missade bussen och fick stanna hemma idag igen,.
ingen bra början på en ny skolstart....
så nu sitter jag i bibliotket och roar mi´g så mycket jag bara kan..

nu är klockan 13:07
min moped har faktiskt startat nu och jag drar upp till haga 13.30 och hämtar underbaraste lina.
hon ska sova hos mig idag så det så. :D
sen ska vi tjejer ha lite tjejsnack med , kan behövas och prata ut en del kanske (:
längesen nu jag var med tjejerna :(
men det blir väll att va med dom på monsterracet med :D!
glömm inte gott folk!

ÄLSKAR LINA OCH DENNIS <3

saknar dig i massor dennis :(:(:(:((:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0