Dennis! <3

cvc Dennis Borgogno<3
bara för att min dennis e bäst!
jag satt inne på mitt rumm och grejade med en mobil.
och då kommer mamma,rasmus,philip och mormor in i rummet.
fattade inget. jag brukar ju liksom alltid vara själv i mitt rumm och från ingenstans kom liksom dom in där.
dom log lite och kollade konstigt på varandra.
jag fattade verkligen nada vad som pågick...

och från ingenstans dennis stoppade in huvudet genom dörren!!!!!! :D
fatta vad glad jag blev!!! var såååååå nära på att gråta!
bäst e han!
så inatt ska ha sova här, så han skolkar alltså (Y)
så jag gör nog detsamma (: åker hem till han i morgon.
han gör mig verkligen lycklig!
loooove you!

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte skolka Emelie! o:

för om inte pernilla kmr till skolan - blir jag själv.

& det är INTE okej.. -.-

2009-08-27 @ 23:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0