FÖRRVIRRAD!?

trodde att bästa vänner vill ens bästa men nu verkar det helt annorlunda.
i dagens läge vill bara ungdommarna ut och dricka varenda helg och sitta och röka sina förbannade ciggaretter.
vilket är så jävla tröttsamt och löjligt!
visst druckit har jag väll med gjort ,men aldrig gått runt och rökt, aldrig!
och nu när jag äntligen börjar tänka annorlunda så som att , vara hemma med familjen på helger, eller åka till min pojkän eller helt enkelt ha filmkväll med tjejerna, och istället för att gå runt förtvivlat och leta efter någon som vill köpa ut så vill jag mycket hellre nu försöka göra mina studier bättre. bli mycket bättre i skolan så jag har bättre möjlighet till jobb.
nu låter jag säkert jätte kristen, men det är jag verkligen inte!
jag vill bara ta tag om mitt liv och börja om.
jag behöver inte den skiten längre.
kan börja med sånt när jag blir äldre ist.
det är dax förfan att växa upp nu.
"jag har ett bra liv nu så behöver inte längre slösa pengar på att förstöra det"
nu tycker mina "så kallade vänner" att jag e säkert hur jävla löjlig som helst.
men jag e då bannemej den ärliga här!
så det är lika bra att ni slutar fråga om jag ska med ut.
för jag har tappat lusten helt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0