God morgon Göteborg!

 Ellinor <3 jäääävla smoker!
tjatja!
sitter hemma hos dennis och nördar data (Y)
dennis är på träning nu tills klockan är runt 8 på kvällen :(
så hans mamma ska ta med mig snart ner till stan :)
trevligt kommer det allt bli, får se om jag hittar något nice!

idag är det ju då monsterrace i ed.
jag pallade det verkligen inte iår, så därför drog jag mig hit.
orkar inte med alla dunkande bilar som försöker styla inför alla. bara patetiskt.
och sen alla jävla fjortisar som e översminkade som går runt och röker och tror att dom e fulla.
orkar inte höra på när dom går runt och tjuter -.-
visst sån har jag väll med varit , men det har jag då iaf växt i från , gämfört från vissa andra.. "suck"
patetiska ed.

saknar iaf en massa ed vänner!, även vickan och pernilla såklart ! <3
ne nu ska jag dra, ett nytt inlägg lägs in senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig med emelie! <3

2009-08-29 @ 12:49:10
URL: http://viktoriagustavsson.blogg.se/
Postat av: pernilla

jag saknar dig med! <3

2009-08-29 @ 16:41:07
URL: http://peernillaqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0