God morgon ...

     ÄLSKA BILDEN!
God morgon alla pigga!
är fortfarande i göteborg hemma hos dennis, mycket trevligt (:
mina bröder är även oxå här.
idag blir det att åka hem till lilla ed igen, och det betyder att jag inte har tillgång till dator :(
så ska alltså snart börja packa.
mitt favvo program kommer ikväll med, hoppas vi är framma tills det börjar.
i morgon är det även skolan, och det suger verkligen....
det tar verkligen på krafterna och åka från ed till mellerud varje dag..
så funderar på att byta till praktik. då är jag ju i skolan typ bara 2dagar i veckan.
och jag lär mig även mycket mer då.
lär mig verkligen ingenting när jag läser böcker, fastnar inte alls i huvudet..

ne men nu ska jag och rasmus gå ner och käka frukost.
dennis är på hockey men han kommer la snart?
hörs och syns!

världens bästa! :
mormor
mamma
dennis
lina
jannicke!
<3

Kommentarer
Postat av: DIN ÄLSKLING!DENNIS BORGOGNO<3

ÄLSKAR DEJ DU ÄR BÄST!!!!<333:);)

2009-08-23 @ 18:39:51
Postat av: ellinor

så söt bild:P

2009-08-23 @ 19:34:38
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0