Hemma i Ed igen :(

    saknar dig redan :(
TJAAAAAAAAAAAAAA!!!
har precis kommit tillbaka till hålan ed.
och mitt rumm ser ut som jag vet inte vad.
och det ekar något förbannat mycket oxå, tomt på möbler..?

nenu ska jag ta något och äta, sen blir det att slappa framför tvn.
ska även försöka hinna städa mitt rumm, om jag nu orkar.  -.-

imorgon blir det skola!,
skolan e ju inte så kul..
men det som gör så att jag går dit är nog tack vara pernilla och vickan (:
huuuur härliga brudar sooom heeeeeeelst!

och så saknar jag redan dennis :( helvete..
hadebäääääääässssssssst!


Kommentarer
Postat av: Vickan

tur för dig att du ska till skolan hörru! ;)

2009-08-30 @ 19:22:04
URL: http://viktoriagustavsson.blogg.se/
Postat av: pernilla

du måste komma till skolan imorn (:

saknar dom goa skratten vi hade förra veckan :) going <3

2009-08-30 @ 19:57:03
URL: http://peernillaqvist.blogg.se/
Postat av: dennis borgogno #3

naaawwww älskar dig,saknar dig!!!!!!!!!!!!!(L)

2009-08-30 @ 20:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0