Massa nya saker!


tänkte bjuda på en bild :)
har varit duktig och varit i skolan idag,
har såklart träffat mina underbara babes pernila och vickan <3
huuuuuuuuuur underbara som helst är dom! Dom gör mig JÄTTE glad :)

- och jag tycker synd om pernilla!,
finns gumman om du vill snacka, tänker på dig jätte mycket.
jag finns! tänker inte gå nånstans.. <3

min mamma har även varit i stan i dag :)
och jag fick massa nya saker!
fick lika mycket saker som man får på julafton! AWSOME!
och det var då verkligen allt mellan himmel och jord!

ne nu ska jag börja packa,
I MORGON ÅKER JAG HEM TILL MITT HJÄRTA SOM JAG HAR SAKNAT HUR JÄVLA MYCKET SOM HELST!
<33333

Kommentarer
Postat av: Anonym

du gör mig glad också hörru! :)

- inte ensam om att tycka synd om Pernilla.. :/



BRA! Då är du på bra humör imorgon nu när du har fått nya grejer då? ;)

kan försöka komma tidigare än 10 imorgon även om jag har sovmorgon. ^ (y) för du SKA till skolan

<3

2009-08-27 @ 21:22:35
URL: http://viktoriagustavsson.blogg.se/
Postat av: pernilla

tack hjärtat, du är så go!

<3

2009-08-28 @ 06:37:18
URL: http://peernillaqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0