Älskade FarbrorAnders..



Anders Bohlin.
är verkligen världens bästaste farbror..
han är som en bror till mig, han lyssnar och bryr sig om mig till tusen. och han har själv sagt att jag går före allt annat. så fort anders hör att någon har rört mig som inte borde ha gjort det. Då blir han rasande och ser tills så att personen aldrig mer ska våga sig på mig.
och han har till och med reserverat platsen framm i hans bil, för att jag ska få sitta bäst (Y) naaw han är så go lilla anders.
och tillexempel igår så var han hur go som helst. Då fick ingen enligt han röka i bilen, pågrund av att jag har problem med att andas i cigarettlukt.
men det blev ju lite pinsamt när han sa det så jag lät dom röka endå i bilen,

Det finns 2 speciella minnen med anders som jag aldrig kommer glömma.
och det var när vi var fruktansvärt små. på den tiden trodde jag att anders var min kusin.
och vi satt hemma hos farfar i hans trappa och lekte med bilar och lastbilar. så byggde vi en massa hopp och grejer.
och gjorde en massa konstiga ljud haha.
och så försökte han lära mig alla bilmärken, för han ville att jag skulle bli en bilmikaniker som min pappa?!

ett annat minne var för ungefär ett årsedan,.
då var vi på en fest fullt med folk på timmertjärn hemma hos en kille som heter andreas.
och securitas kom flera gånger och sa till att vi måste sänka volymen för grannade hade klagat. och nästa gång grannade klagade så skulle dem ringa polisen.
Anders fick en massa skuldkännslor för att det var han som skulle hålla i själva festen hemma hos andreas.
så han kände att allt var hans fel.
och då mådde han så dåligt att han gick ut på ballkongen och var lite ledsen,
så jag gick ut och hållde om honom i kylan och försökte trösta han.  stackarn,
då kom en av hans kompisar och frågade mig om vi var tillsammans?!
jag började dö flabba av skratt och sa att han var min älskade farbor.
sen gick han i väg och skämdes redigt.
haha

men jag älskar min farbor hur mycket som helst och vi har en massa roliga minnen tillsammans,
enda sen vi var små pluttar,
och jag vet att folk ser ner på honom i bland, och vissa vill till och med döda honom,.
men jag tottalt skiter i det!
Anders är en av dom som står mig närmast och det kommer han alltid göra. han har alltid funnits där för mig. och jag kommer alltid finnas där lika mycket tillbaka

älskar dig farborr anders!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0