Det blir en slapp dag!

alla har så brottom nu framm till jul.
men jag känner ingen stress.
det enda jag ska jag är att bara ta det lugnt, i alla fall idag.
jag ska bara gå runt i mys kläder och bara spela piano, kolla på tv, och vara på datorn.
för min mobil gör ju som den själv vill, och det är jätte irreterande, får hoppas att "tomten" kommer med en ny mobil till mig, och heslt innan julafton ;)
här hemma är det bakning för fulla muggar. min lille bror har satt ihop pepparkakshuset, och för en stund sen var sockerkakan klar. smaskens.
mormor och mamma kommer även snart hem, dem är och storhandlar för julafton.
så i morgon skulle jag gissa på att det blir en massa förberedelser.
och det tycker jag är fruktansvärt jobbigt.
då är dem så hyper så det känns som att dem är uppe i taket och springer. varför ska dem ha så brottom för?
det där med julen förstår jag mig inte riktigt på.
julen ska vara mysig och lugn med familjen, men här är det stress stress stress hela tiden till tomten kommer :P
iår ska faktiskt mormors bröder fira jul med oss.
och det har vi aldrig gjort förut. i alla fall när jag har levt.
så det ska allt bli kul :)






Kommentarer
Postat av: pernillaqvist

EMELIE ÄR BÄST <3

2009-12-21 @ 18:42:23
URL: http://peernillaqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0