instängd i 3 dagar...

igår kväll kom jag på att jag har inte varit ute en endaste gång nu på 3 dagar.
jag har inte ens öppnat ytterdörren och jag har absolut ingen aning om hur kallt det är ute heller.
vet inte ens varför jag inte har varit utanför dörren. kanske är det för att jag hatar snön och kyla.
eller så är det bara för att jag är rent lat och inte vet vad jag ska hitta på när jag väl är ute.

Men det har satt sina spår.. jag är jätte blek i ansiktet och jag har fått grå påsar under ögonen,
jag ser ju för fan sjuk ut :o
men vad har jag gjort dessa 3 dagar då? jag har väll bara gått runt i pyamasen och nördat dator. och när jag har tagit pause från datorn så har jag väll spelat piano.
kul liv jag har ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0