Jag går hellre naken än tar på mig päls!

Jag vet att pälsar syns hit och dit i alla mode tidningar,

men det skulle verkligen inte falla mig in att ha på mig päls. inte ens fejk päls.
jag är verkligen i mot att folk har på sig päls. jag blir så äcklad när jag ser någon ha på sig det.
tänk liksom att det är något djur som har dött pågrund av att vi ska se "snygga" ut!
jag är ingen vegetarian eller så. men päls där går gränsen..
jag är verkligen en djurvän! jag ser djur som människor.
och jag har tattuerat in tassar på min vänstra arm som ska symoblisera det.
jag skulle verkligen inte ens ta på mig päls om jag fick 1 miljon för det.
och det är dagens sanning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0