Jag vill skriva en bok om min uppväxt.

kan en 16 årig flicka släppa ut en bok?
jag älskar och skriva och det har jag gjort sedan jag lärde mig att skriva.
nu mitt i natten slog det mig att jag vill skriva en bok. en bok om mig själv.
en bok om min uppväxt, och hur tufft en 16 årig tjej kan ha det.
berätta om personliga problem till kompisproblem, till grupptryck till kärlek,
ja hela rubbet, hela mitt liv från dag ett till nu.
och berätta hur man kan klara sig från att vara på botten till att nå toppen.
jag vet att det skulle vara så många som skulle känna igen sig i min bok.
jag vet att det är många flickor som har haft det jobbigt i sin uppväxt. och det har även jag.
det finns så mycket jag skulle kunna dela med andra.
och vem vet? min "blivande" bok kanske skulle till och med hjälpa andra?

jag vet att jag brukar drömma stort.
men utan drömmar och hopp så vore jag inget.
men detta kanske har varit min smartaste ide på länge? jag vet inte ..

Dont dream youre life, live youre dreams!


Kommentarer
Postat av: Madde den bästaste! haha

go for it!! ja köper den.. hehe. /kusinen.

2009-12-21 @ 14:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0