Min blogg ha fått flipp!

Har försökt flera gånger i dag att logga in idag. Men det vill bara inte funka??!
vet inte riktig vad som håller på och händer ..

Idag är det en massa vänner som fyller år! ett stort grattis till er :)

Idag ha dennis överraskat mig!
han åkte hit under dagen.
så när jag kom hem så var han där utan att jag visste om det.
så när jag gick in i mitt rumm så var det någon som var utanför och knackade på fönstret.
först trodde jag att det var min líllebror philip. men jag hade fel :)
så vi har varit ute en sväg och glidit i den jobbiga snön.
jag rammlade flera gånger . men dennis tog allt i mot mig de flesta gånger.
där efter flummade vi oss sakta mot EDs Pizzeria och gottade oss.
sen blev klockan mycket och lille dennis skulle med tåget hem.
och jag äger på teckenspråk ;)

Nu blir det nattelinatt!


Kommentarer
Postat av: dennis borgogno #3

älskar dig!!(L)

2009-12-16 @ 22:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0