Sista dagen på år 2009!

fy vad hemskt det låter!
detta året har gått fruktanvärt fort.
men jag har hunnit med så mycket roligt endå.

jag gick ur nian, jag fick börja på en ny skola träffa nya människor, jag var Ammenäs träffade en massa roliga människor, jag träffade dennis, jag åkte för första gången gummibåt efter en båt. jag tillökade med 2 tattueringar. jag har kollat på någon crossgrej, jag har piercat míg, träffat en massa nya människor, jag har modellat, jag har tagit bort min tandställning som jag nästan hade i 2 år!, jag har hämnats på nästan alla som har varit en ren jävla plåga för mig i mina skolår.
jag har pimpat en cross (med lite hjälp), jag och några kompisar hade maskerad fest.
ja det finns verkligen en massa saker jag har gjort iår. och jag hoppas verligen att 2010 ska bli det första året som kommer bli det bästa i mitt liv.

och jag har faktiskt ett nyårslöft iår!
men jag har hört att det inte kommer funka om man säger det till någon så det är väll lika bra jag håller käft ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0