"åh vad jag älskart"



sitter och väntar på att mitt favoritprogram ska börja!
Girls of the playboy mansion!
serien går varje söndag på kanal E!
och jag följer det såklart..

Heff hade ju innan 3st andra blondiner i förra säsongen,  Kendra , Bridget och Holly.
men han blev dumpad av alla 3.

Kendra dumpade honom för att hon blev kär i en anna kille som heter Hank Basket.
dom gifte sig inom kort och nu väntar Kendra sitt första barn och barnet lär komma när som helst.

Bridget tröttnade helt enkelt på förhållandet och ville gå sin egen väg, Bridget har nu en egen Radiokanal och reser världen runt.

Holly som var Heffs älskling krossade Heff hårt. hon hade drömmar om bäde barn och bröllop med Heff, men han var för gammal för att ge henne allt det där. så hon hade inget annat val än att lämna honom.

nu ungefär ett år efter har Heff hittat 3 nya favorit blondiner som har flyttat in i hans "hus" SLOTT snarare..
jag kan inte nämnen på dom än, men efter några avsnitt så lär jag nog kunna det.

nu är han tillsammans med ett par tvillingar, och engligt mig är dom verkligen högljuda och störande!
det märks verkligen att dom "utnyttjar" honom.
Han är även tillsammans med en till blondin , och hon är lite mer lugnare och mognare.
hon är även en kopia av Holly, det är nästan som att hon försöker vara som henne.
och såklart det är därför hon är Heffs favorit.

i serien får man se hur flickorna reser runt och festar, och njuter av alla möjligheter dom får.
och det är i serien man verkligen fattar att det stämmer in "blonds have more fun"

förra säsongen var mycket bättre enligt mig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0