" Allt är erat fel "



här ska ni alla få svar vad jag verkligen tänker på nu...

folk smsar, ringer och skriver på internet och klagar på mitt förhållande!
det är verkligen inget fel med det, och så länge ni inte vet något om det så ska ni vara förfan  vara lyckliga för min skull att jag har kille!
i alla fall ni som är mina "riktiga" vänner.
ni klagar så förbannt mycket på att jag inte "hinner" vara med er tack vara min pojkvän,
men jag säger såhär: om ni var värda min vänskap så skulle ni se att det fans tid till er också.
jag vill förfan inte vara med någon vän som bara klagar hela tiden på mig,
och ni ska förfan inte heller sitta och säga att jag är "tjock"  och "ful" mitt framför mig!? jag menar hur gammal i huvudet är man då?!
visst det är ju fan så mycket bättre att säga det till mig än att snacka bakom ryggen på mig,
det är så jävla typsikt, ni sitter alltid hemma hos mig och verkligen väntar på att jag ska säga ur mig något mumsigt så att ni sedan kan göra om det och sprida det vidare...
som tur är så säger jag olika saker till alla! så banditen åker alltid fast ;)
jag är smartare än vad ni tror!

och det är en sak till jag inte riktigt fattar med er...
det är ju tack vara dennis jag har slutat dricka på helgerna.
och ni vill alltid va med mig på helgerna, varför?! jo för ni vill väll antagligen att jag ska supa mig underbordet och sedan va otrogen mot killen jag älskar? tragiskt men sant.. ni har då inte lyckats.
visst det kan väll va kul med er i bland, men fan heller att jag öppnar min käft igen åt er.
ni är så falska ,
och har inte ni tänkt på hur mycket ni skämmer ut er?!
visst jag har väll varit där med ... men ni kommer fan ingenstans! ?:S

" fan asså jag har bara rökt en halv cigg idag jag kommer dö"
"asså igår drack jag , öl, cider, sprit ja hembränt och jag låg i busken och spydde"

asså det är ju förfan inte sånt man går och säger till folk!?
då framstår ni ju som Fj*rtisar!
visst,visst jag har varit där med... men det var då!

jag vill verkligen inte vara med er längre!
varför tror ni egentligen att jag hela tiden vill stanna hemma och inte gå ut?
jo för att jag vill inte vara i närheten av er! jag vill inte att eran patetiska falskhet ska smitta av sig på mig!

jag gissar på att jag kommer få en del saftiga kommentarer nu.
och jag gissar på att ni är lika fega och inte vågar skriva vem det är i från,
jag blir inte förvånad alls!
ni kan skriva skit men inte stå för det helt enkelt! ;) MOGET

och jag gissar på att ni kommer fortfarande tärra mig med sms, samtal och internet precis som innan,
men OM det nu skulle hända ( ska inte hända) att jag dumpar dennis, så kan ni fet glömma endå att jag kommer tillbaka till er!
ni är inte världa mig ett skit.

ska bli så jävla gött att få flytta ifrån er , då slipper jag er 24/7!
och då kan jag bara vara med alla jävla underbara mellerudare!
kom inte och säga att det är en tattar håla!
för då vet ni verkligen inte var ed är!

och då kan ni fortsätta snacka skit om andra , och röka på bakom skolan.

vet att ni nu tycker :
" emelie kommer fet glömma mig som vän, om det är så hon vill ha det"
men vill ni veta en sak?
jag har aldrig haft er som " vänner ändå" bara som idioter som fösöker förstöra sitt liv.

HA ETT BRA LIV!

peace












Kommentarer
Postat av: Anonym

you go girl!

fan, vad jag tycker om dig! :)

det är bra; rätta takter. du klarar dig utan dom, du har alltid mig. (a)

EMELIE ; jag är i alla fall ärlig och tänker då rakt inte gå bakom ryggen på dig. love you! <3

2009-11-12 @ 22:33:15
Postat av: Anonym

oj, glömde kanske skriva namn men;

VIKTORIA GUSTAVSSON! var det jaa ;)

2009-11-12 @ 22:34:13
Postat av: Lina

Tack vad snäll du är! Jag sa ju lixom att jag var glad så länge du var lycklig och mådde bra, är inte det schysst eller? Och jag sa också att du är mycket med Dennis, men jag klagade inte. Du bestämmer själv och det vet du. Jag har aldrig sagt emot dig så kom inte och säg de jag skrev på bilddagboken m dig. Du hade inte ens behövt skriva ditt namn då. Jag skrev faktiskt ingenting som var elkt... eller?

2009-11-13 @ 08:57:23
Postat av: Anonym

att jag blev lurad och rökte på bakom skolan är väl då inte smart att skriva här, du kommer ångra dig!

Och jag känner då en "fjortis" som däcka och spydde som en gris hemma hos suzette för bara för någon helg sen? hm, strange....men det är klart "det var ju då;-)" hahahaha, jag har inga ord.

Då vet jag att du inte menat ett skit om vad du skrivit förr, när jag var din "bästa vän" känns jävligt bra!!

2009-11-16 @ 12:26:37
Postat av: Glömde skriva att det var från fjortisen ellinor:)

2009-11-16 @ 12:27:59
Postat av: emelie magnusson

lilla du... du tror verkligen att allt handlar om dig?! då tror du fel! och det där om att röka bak skolan, det menade jag inte ens att "knarka" bak skolan, men jaja du missförstår mig like always

2009-11-16 @ 15:09:18
URL: http://coolamagnusson.blogg.se/
Postat av: ellinor

en del sa du själv..

nej men skriv det mer tydligt då!



haha ja vafan tror du man ska göra?

är så jävla trött på dig.

2009-11-16 @ 17:53:17
Postat av: emelie magnusson

du får va hur trött du vill.

jag bryr mig inte mer för det.

2009-11-17 @ 09:31:01
Postat av: ellinor

hahah folk bara skrattar åt dig.

för allt du skriver, prickar in på dig.

2009-11-17 @ 16:40:00
Postat av: Jessica W

Dåliga vänner är slöseri med tid. Bra!!

2009-11-17 @ 16:50:51
URL: http://styleandtrend.blogg.se/
Postat av: Clara

stå på dig

2009-11-17 @ 16:51:14
URL: http://anovac.blogg.se/
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Skulle du vilja hjälpa till att rösta på mig här http://amandavardet.blogg.se/2009/november/finalisterna-ar.html#comment

Skriv ''Jag röstar på nummer 2'' . Du får rösta hur många gånger som helst & det vore verkligen jättesnällt om du vill hjälpa mig!

2009-11-17 @ 16:55:45
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: emelie magnusson

ellinor dom får skratta hur mycket dom vill! för jag bryr mig inte precis :P, min blogg mina åsikter och tankar!

2009-11-17 @ 17:06:29
Postat av: elin

har varit med om samma sak, förlorade till och med en vän pga mitt förra förhållande, men nu är vi vänner igen . man prioriterar sin pojkvän och så är det ! är dom ens vänner så förstår dem iaf lite!

2009-11-17 @ 17:37:36
URL: http://emedinn.blogg.se/
Postat av: Yasse

Fan känner samma sorts personer. :/

2009-11-17 @ 17:44:05
Postat av: Yasse Magnusson

Fan känner samma sorts personer. :/

2009-11-17 @ 17:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0