Andra avenyn freak



jag hoppas ingen glömmer andra avenyn ikväll! :)
självklart så följer jag det! och missar jag det så springer jag till datorn :p,
jag är ett "andra avenyn Freak"
men jag stör mig på en grej!
vart tog Roxannas ( svaning) förra kille vägen?
och vart tog hamsas förra fru vägen?

vart tog lottas dotter vägen?
och lever hon fortfarande tillsammans med hennes kille?

vart har alla egentligen tagit vägen? kommer vi någon gång få reda på det?

och på 10 minuter har 80 personer kollat på min blogg? :o
hur hände det?!


Kommentarer
Postat av: elin

jo tyvärr är det så :/ men jag är 18 så det funkar för mig , men det är tråkigt att det ska behöva vara så!

2009-11-17 @ 18:51:53
URL: http://emedinn.blogg.se/
Postat av: Lina

Är du efter eller? :p dom har flyttat ditt mongo

2009-11-17 @ 21:33:38
Postat av: emelie magnusson

ja men det vet jag väll :p, fast man tycker ju att dom ska komma tillbaka snart ju!

2009-11-17 @ 22:57:36
Postat av: Lina

Kanske på jul :p olga har väl ingen anledning till att komma tillbaka från usa eftersom hennes mamma är död. Jossan kanske kommer tillbaka när dom gifter sig om dom gör det. David minns jag inte vart han är. Sara tror jag är och pluggar någonstans. Ah :p

2009-11-18 @ 10:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0