halloween bilderna från helgen! (inte alla)

 HAHA, här är då min underbara mormor!, jag visste inte riktigt vad hon var utklädd till men!
hon gick även runt med 3D-glasögon! hon var as coool!
och hon är världens bästa mormor!



Detta är då min svärmor ( till vänster) och hennes brors fru marie. (:
supercoola var dom med!
och anitas dans var det roligaste & coolaste jag sett på länge :D

 

awww här är då min Darling INTE uklädd ;) nejdå bara skoja!
visst är han söt med peruk??
liten flicka ju<3


haha här var man då en "naturell" bimbobrud utan smink! haha så himla fult det kan lova att va!


Här var det då spöknatt! självklart så jag & dennis & emelie moberg utklädda! (finns inga bilder på det men..)
bilen är la liiiite läskig? tagen av min man såklart!



Det blev även Twister! jag vann en gång av typ 10 gånger tror jag? och det är ett rent tecken på att emelie beöver mer träning och motion kanske? ush sannigen kan va hemsk i bland!

 

världens bästa kille posar! älskar dig HONEY

Kommentarer
Postat av: dennis borgogno #3

älskar dig mest!!<3333

2009-11-01 @ 20:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0