jaha då var snön här..



Då var den förbaskade snön här igen!
och denna gången har det lagt sig på marken..
jag tycker det är jätte jobbigt, då blir det ju svinkallt på morgona och man snorar hela tiden.
sen så blir det även trafikkaos.. haha jaja det finns en massa anledningar till att jag inte vill ha snö här jag bor!

fast det är ju alltid kul att åka skidor och åka skridskor (: !

idag har det blivit trögt med mitt bloggande, jag har nämligen varit så trött så att jag har sovit tills nu,
det kallar jag att va trött!
jag blir alltid såhär trött hela tiden till vintern, längtar till sommaren då blir jag ett durasellbatteri ;)

mer bloggning blir det inte mer idag skulle jag tro!


Älskar dig Dennis, saknar och behöver dig ♥
vill bara krama om dig och inte släppa taget.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0