vad jag och Ellinor gjorde!



Somsagt jag och Ellinor lekte idag.
hon hade "skadat" benet så jag fick hämta henne med mopeden i kylan!
väl hemma så satt vi och snacka om en massa skit.
så som den dära ullared bögen! han var allt lite cool endå!
hon färgade även håret på mig. det blev choklad bunt typ? och jag är nöjd med resultatet!

vi försökte även få tag på Anker så att han kunde köra oss till bäcefors men den fega jäveln hade avstängd mobil.
så mammi släppte av oss vid gårn.
första gången jag var där sen det öppnade faktiskt!
var väldigt "fresh" om jag får säga det själv.. Ellinor är en dålig förlorare förresten.. fast hon vann endå :P, jaja det är bara hon som lyckas!
jag tog följe med Albin hem till pappa.
OBOY vad det var längesen jag träffade han!
har saknat min lille albin :( han har blivit så stor ju....
ska träffa han på måndag igen :D
då blir det mera gårn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0