Datasalen igen!



sitter vad datorn igen i datasalen!
vi gör ett grupparbete om 60-talet, inte så kul men.
idag är det torsdag och jag ska köpa lite behövande saker..

igår: la jag i slingor i håret, blev ju ingen skillnad typ, på kvällen sov jag hos mormor.'

idag:
ska jag hem och städa lite, sen ska jag packa inför i morgon. sen på kvällen ska jag se på en ny grej på tv4 klockan 21.00 tror jag det var , på kvällen ska jag sova hos min mormor.

Imorgon Fredag: skolkort! sen tåget hem till dennis! <3
och efter hans hockey hoppas jag det blir myskväll :) looove him!

det var alla mina planer





Kommentarer
Postat av: dennis borgogno #3

klart de blir:D(L)

2009-10-01 @ 16:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0