God morgon måndag :)!



det känns otroligt skönt att mitt hår växer som attan nu! för långt hår är aldrig fel..
jag vet verkligen inte vad jag ska göra med mitt hår? ska jag färga det ljusare, så att det nästan är blondt eller ska jag färga det svart med röda slingor i luggen?
jag har ju haft båda 2 förut, och jag trivdes nog mest i det svarta. men jag har ju hela tiden mörkt hår, det kanske dax för en förändring? eller ?

nu på morgonen: just nu sitter jag i dennis säng och nördar, dennis spelar sitt jävla fotbolls spel, och dennis bror sover som snövit :P, jaja så kan min morgon se ut, 
och jag är verkligen suuuuuuugen på cheeseballs! det är verkligen bättre än godis,



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0