RYKTET! :O



det sägs att jag har hånglat/ haft sex med TONY ELIASSON " telefon mannen" tror jag han kallas.
och jag kan lova er att det hart jag verligen inte gjort!
jag har bara träffat han en gång, och varför skulle jag vara med han när jag redan har en pojkvän??
och han e verkligen inte min typ någonstans!!!!
för det första så e verkar han helt väck!
för det andra så verkar han vara sliskig det lilla jag pratade med han på hans fest
.

när hans fest var slut så drog jag ju såklart hem, 
då stog Tony utanför mitt fönster och bad mig släppa i han!! :O
ÄCKLIGT!!
såklart så släppte jag inte in han! 
jag sa till han flera gånger att gå därifrån, men han stog bara där ute och knackade och bad om att få komma in.
jag måste erkänna att jag var fan livrädd.
tillslut fick jag säga att om du inte går så säger jag till pappa.
och då äntligen gick han ,
den kvällen kan jag lova er att jag inte sov!
han e mysko och jag vill aldrig mer någonsin vara nära han!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0