sista veckan innan höstlov! :)



igår /söndag: var jag och kollade på dennis hockey, och det gick ju inge vidare "/ tyvärr..
och det var faktiskt första gången jag tyckte att det var kul och kolla på hockey!!
håller jag och bli helt hjärntvättad'???!  sen på  eftermiddagen tog jag tåget hem till ed igen.
det ville ja inte precis :(

idag: har jag jätte ont i magen och i ryggen.. vi tjejer vet nog vad det innebär... -.-
så det blir ingen skola för mig idag. och det är inget att hurra för!
jag har typ en massa halvklara arbeten , och det är irretereande! men jag får försöka att fixa det på lovet då :(
och om jag orkar idag så ska jag städa trapphusen så jag kan skrapa ihop lite kash :P...

// eran idol emelie ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0