frågor om din pojkvän!


Vad heter han - Dennis Borgogno
Hur gammal är han - 14
Vad kallar du honom - blubbblubb,honey,darling,hjärtat
Vad har han för ögon färg - Dem vackraste havsblåa ögonen i världen.
Hur länge har ni kännt varandra - oj beror på tror jag :P
Hur länge har ni varit tillsammans - snart 2,5 månader
Hur träffades ni - på ett läger där han satt och kastade sten på mig -.- 
Har ni haft sex - ja
Dricker han alkohol - nej :)
Röker han - Nej
Hur ofta är ni - försöker vara varje helg
Har du vart hemma hos han - ja klart
Vad gör ni när ni är hos han - myser, är med emelie
Vad gör ni när ni är hos dig- myser, kollar på tv typ är lite på ed
Är han snygg - som fan :o nu när han har klippt sig e han lätt hetast i världen :O!!!!
Är han en jävel på att kyssas - grrr såklart ;)
När ska ni ses nästa gång - Imorgon hoppas jag
När pratade du med han sist - förut på skolan i tele
Har han ätstörningar - Nej
Är han tjock - nej!!!!
Har han sexig kropp - absolut
Är han snäll -  ohja! och mer än så
Vad lyssnar han på för musik - samma musiksmak som jag typ
Vad är han bra på - hockey, och vara världen bästa pojkvän!
Vad är han inte bra på - dansa :P och dator tror jag
Vad gillar han för filmer - skräck -.-
Vad tycker han mest om - hans hockey..
Vad tycker han bäst om hos dig - varje gång jag typ frågar så säger han allt, och att jag e underbar :S
Brukar han ge dig komlimanger - det händer allt :)
Har du gråtit i hans famn - ja. :(
Har du vaknat upp med honom bredvid/i hans famn - ja det är underbart .
Charmig, blyg eller otrevlig - charmig
Han han träffat din mamma eller pappa - ja
Gillar dom honom-  mamma diggar han skarpt :D
Vad gillar han för mat -taco, sznitsel, pizza
Tar han hand om dig - ja :)
Pratar ni om allt - ja
Vet du allt om honom, o ch han allt om dig - ja nästan
Har ni bråkat någon gång - nja bara småtjafs :P
Känner du honom väl - ja ganska :) vet på ett ungeför hur han funkar
Tycker du om honom - obeskrivligt mcyket
Tycker han om dig - det får man ju hoppas
Bråkar ni ofta - neej
Gör du allt för honom - försöker
Kommer ni alltid vara tillsammans? - hoppas det, vill inte behöva vara utan honom
Finns det något du vill tillägga - Nej, jag tror att ni fattat att jag älskar honom med hela mitt hjärta och själ!


Kommentarer
Postat av: dennis borgogno #3

ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!!!!(L)

2009-09-16 @ 13:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0