Home Again...

 Bara för att jag älskar mitt halsband :'>
Tjoosan?

har äntligen kommit hem från en skoldag från helvetet!
idag var vi nämligen och paddlade med klassen.
och det var vågor, och super varmt väder!
för mycket godsaker på en dag alltså..
vi var även nära att välta kanoten några gånger.
vi skrek som idioter, det  förvånar mig inte om norge hörde mig ;)
så nu sitter jag här helt slut.

NU ska jag in i mitt garderob och fortsätta måla lite grann ,
har snart gjort klart hälften av jobbet "/ jaja men snyggt blir det iaf!
jag som hoppades på att mamma hade fixat lite medans jag var i skolan,
men ikke :(

ha en bra solig dag nu :) i morgon blir det regn!

Kommentarer
Postat av: Vickan

haha, ahru tror fan att det nästan var så att Norge hörde oss! o: för lät, det gjorde vi iaf. :P

Men det är inte lätt, när man är nära på att välta så man fick låta tycker jag?! :)

DU är i alla fall bra emelie. <33

2009-09-01 @ 18:36:40
URL: http://viktoriagustavsson.blogg.se/
Postat av: mamma

men lilla gumman,., det va ditt projekt o hade du sagt något så hade jag gjort det d vet du,., o varför gör du inte klart mitt då?? som riva tapet he he :)

2009-09-10 @ 21:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0