Idol i morgon med ju!

tjaa!
då har man nyss kollat klart på idol som var i göteborg i dag!
och just det avsnittet har jag längtat efter huuuur länge som helst nu!
varför?
jo för att jag och Amy sökte detta året! :)
lååång väntan var det, runt 8 timmar för att få komma in.
som tur var så står jag inte i tv och sjunger (Y)
jag finns där imot i den jätte lååånga kön.
då hade jag på mig en grön,svart jacka som var rutig, och såg lite stickad ut.
jag såg faktiskt mig och amy en gång en snabbis!
jag såg även 2 personer jag träffade i idol kön , NICE!
längtar tills i morgon då blir det fortsättning av IDOL i göteborg !
muuumma!

Snart kommer dennis hem från hockyn , så det blir kvällsmat och sängen sen!
så god natt alla blogg lovers!

Kommentarer
Postat av: pernilla

jag såg dig inte :(

synd att du inte var med och sjöng :)

2009-09-10 @ 05:56:00
URL: http://peernillaqvist.blogg.se/
Postat av: pernilla

haha :) då trodde du feeeeeeeeeel :ooo

nej då, du är min ! <3

2009-09-10 @ 14:40:14
URL: http://peernillaqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0