Mitt egna Bröllop!

Alla flickor har väll föreställt sig sitt egna drömm bröllop?
jag tänker i allafall på det hela tiden, någon gång vill jag faktiskt gifta mig.
fast kanske inte nu då! men jag vet exakt hur jag vill ha mitt bröllop om jag själv fick välja hur det skulle va.
Därför tänkte jag nu att ni skulle få se lite bilder på ett ungefär hur jag vill att det ska se ut och vara ;)
har sökt alla bilder på google så dom kanske inte är dom bästa..
om man trycker på bilderna så blir dom större tror jag.
ENJOY! :D

RINGAR SOM JAG SKULLE KUNNA TÄNKA MIG *



BRUDFRISYREN , BRUDSLÖJAN , TIARAN *



BRUDBUKETTER *



BRUDKLÄNNIGNEN! *
brudklänningen ser inte exakt ut som jag vill ha den, men nära.



BRÖLLOPSTÅRTAN *
vet inte riktigt hur jag skulle vilja ha tårtan, men hitta en som såg okey ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0