Snabb Godmorgon!


tjaaaa!
måste skriva ganska fort nu .
ska ta mopeden kllockan halv 8 ner till bussstationen.
och det är om typ 6 min?

idag ska klassen padla till någon ö och där ska vi typ leka och äta köööörv?
hahe en massa flumm hoppas jag det blir med vickan och pernilla :)<3

igår så rev jag ner en massa hyllor i min garderob.
taket är nu svart och halva garderoben är nu rosa.
efter skolan ska jag såklart måla klart och även måla en gång till över allt.
så nu e mina fingrar både svarta och rosa ^^ höhö. nya modet ?
MEN nu har jag brottom! ha en bra dag !


finns det något bättre en dennis ?
noway! älskar dig ...

Kommentarer
Postat av: dennis borgogno #3

joooooooooooooooo de finns de EMELIE MAGNUSSON!!!!(l)

2009-09-01 @ 16:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0