Bakissss



fyfan idag mår jag inte bra fyyyfaen!
det var fest hos nenad igår, var väll kul till och från.
gick ifrån festen och skulle hämta pengar. och sen så kom jag liksom inte tillbaka igen,
haha, träffade folk påvägen. så jag satt och tjatade med folket.
sen kom bara mer och mer folk från nenads fest. så vi hade nästan en egen liten fest på torget.
därefter började jag gå runt. och så kan man väll säga att jag inte längre hade någon sovplats längre.
som tur var så hittade isak mig.´så han slänge upp mig på cyckeln så jag fick följa med han hem.
somnade väll runt halv 5?
och vaknade runt 10 idag.
och vi har slagit vad!
idag är det Mellerudsmarknaden och jag ska gå runt med isaks kläder hela dagen till 12slaget..
hoppas det inte är fest ikväll,, kan ju bli lite jobbigt och gå runt med pösiga jeans och jätte stor tröja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0