Här kommer jag Göteborg!



Japp det är sant!
jag ska hoppa över Edsmarknaden till helgen och dra mig till Göteborg och träffa Dennis och hans familj!
ååh vad jag har längtat efter det!
har snart gått 2 hela månader utan att jag har fått träffat dom.
asså det går inte ens att förklara hur glad jag är just nu.
jag vet inte ens vad jag ska packa med mig ? haha så har det aldrig varit förut :S

jag bara riktigt längtar då jag hoppar av tåget och kollar runt helt stirrigt för att försöka se dig dennis,
och bara springa framm till dig som jag brukar göra och ge dig en bamseeeekram!
en jätte bamsekram!!
saknar dig så sjukt mycket..

Imorgon på fredag så kommer vi inte göra så mycket.
jag kommer komma framm ganska sent så det blir väll att kolla på någon film?
och på lördag ska jag och dennis och hans kompis klason dra oss till någon mässa och kolla på mopeder, motorcyklar och sånt! nice :D
och på söndag så ska jag kolla på när dennis har inlinescup! ska bli kul och se, har inte sett det förr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0