im alive

japp jag lever!
idag har jag varit med om mycket vill jag lova.
så jag har inte riktigt haft tid med att blogga.
och när jag väl har haft tid till att blogga så har internet krånglat..
jag säger då det..
som sagt i dag har jag varit på cirkus med Dennis mamma.
det var jätte roligt! så nu har jag bestämt mig för att köpa en massa rockringar och börja rocka loss.
såg nämligen en tjej på cirkusen som hade nästan 30-40 rockringar samtidigt.
var hur häftigt som helst! och vilka muskler hon hade!
När cirkusen var klar så stod Dennis och hans vän Klasson utanför och väntade på oss.
så vi gick runt i göteborg och kollade i lite olika affärer.
jag var hur desperat som helst att försöka hitta mig ett par solglasögon!
men gjorde jag det ?? NEJ, blev gött irreterad! men fick mig en sör bh iaf ;>
därefter kom dennis pappa och hämtade upp oss och klasson åkte hemåt.
så jag och dennis åt mat och chillade mest.
och nyss så kom vi hem. vi har varit uppe hos Emelie Moberg och kollat till henne.
hon har fått körtelfeber och en masa skit, stackarn! :(
sen så shutsade dennis mig på cykeln hemåt. haha ja det var en upplevelse..
som sagt då var vi här igen. och jag fick låna dennis mammas dator.
kände att det behövdes blogga lite!
detta är vad jag har gjort uner min dag!
och imorgon blir det att stiga upp tidigt och kolla på dennis inlinescup! bhu..
jag är ingen morgon människa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0