krångel!

MAS! MAS MAS!
en väldans masa mas!
nu funkar det inte att blogga via mobilen längre :S?
varför på detta viset?
jag hade ju tänkt lägga ut en massa bilder på vad jag och sofijah har hunnit gjort idag..
men nejnej! då ska det minsann krångla.
jag får försöka se igen om en stund om det vill funka.
då blir det väll blogginlägg flera stycken på rad...

ni kanske vill veta vad jag sysslar med just nu ?
just nu så göra jag absolut INGENTING.
sofijah ligger just nu på soffan och är huur degig som helst.
men jag vet att det kommer vara HON som kommer stressa mest i slut ändan,
runt klockan 8 drar vi till kvällens party.
och sofijah är alltid så extremt bra på att vara snabb när hon ska välja kläder, eller INTE.
jaja jag får försöka se om slöfocklen kan ta och rappa på lite...

FÖRRESTEN! jag och sofijah är grymma på att göra egna partyglas! ;) bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0