morgondagens planer!

Nu börjar dagen dra sig mot sitt slut.
så jag tänkte radda upp morgondagens planer för er.
först i morgon så ska jag ju till min praktik, och i morgon ska vi ta med oss barna ut i skogen och kolla på vårtecken! ska blir roligt och se hur det kommer gå..
när jag har slutat för så hämtar jag min resväska lite lätt, så får mormor sedan köra mig till bussstationen.
jag har planerat att jag ska till mellerud och sova hos pernilla över helgen. mysigt!
var riktigt längesen jag var med henne en hel helg, eller hur?
vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men det blir väll förmodligen grillning på fredag?
det hoppas vi på ialla fall.
jaja det var lite av mina planer.
natti♥



stjärnsyster <3

Kommentarer
Postat av: pernillaqvist

du är allt mycket bra du ! <3

2010-04-16 @ 06:02:43
URL: http://pernillaaqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0