Tog en ragg ner i diket

HAHAHAHA!
det är nog ett av det roligaste jag har gjort!
vi åkte ner för en brant backe och jag hade full koll på precis allting,
och så började jag sakta bromsa för jag skulle svänga en skarp sväng.
då skriker mormor : MEN BROMSA FÖR I HELVETE!!!
hon skrämde mig som fan så jag tappade ju bort vart bromsen var så jag började gasa i stället!
så jag fick verkligen svänga och vifta med armar och allt för att komma rakt på vägen efter svängen.
men min mormor den klöven tog tag om ratten så det blev för mycket sväng så vi åkte ner i diket! hahahaha
jag satt bara där och flabbade åt mig själv. vilken energikicka man fick ! SHIT asså!
minne för livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0