äntligen internet



fick tyvärr rycka ifrån mig datorn från min bror,  han ville då rakt inte dela med sig av den.
haha jaja snåle fan

just nu gömmer jag mig i mitt lilla rumm i åmål hemma hos mamma,
bara för att det är äntligen min tur och ha data helvetet, och min bror har lite svårt att accpetera det så han har typ fått ett jävla anfall och möblerat om hela rummet, tur dennis är här och vaktar dörren.
men jag får väll skynda mig med datorn så han får tillbaka den strax.

idag så kommer förmodligen dennis föräldrar hit till åmål och sover över! det gillas!
vad tycker ni förresten om tröjan? ;)
världens goaste tröja, så jag snodde den lite av dennis, hihihh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0