happy face?



såhäääär glad är jag just nu!
dom senste dagarna har saker till lägenheten bara rullat in.
det är bara pytte saker som fattas nu.
och om hela 39 dagar så är det ett fullt lass med mina saker som åker iväg till mellerud för att sedan fylla min underbara lägenhet i mellerud, haha jag tror faktiskt att jag är kär i min egna lägenhet!
men nu är det i alla fall tomt i min plånbok så nu måste jag försöka skaffa mig ett helgjobb så jag kan handla det sista jag behöver till lägenheten.
jag är jätte glad över att allt har flytit på så bra sen jag fick reda på att jag fick lägenheten.
men jag är bara så sjukt rädd att något ska gå åt pipsvängen nu när jag är så jävla nära!
snälla snälla snälla! låt mig få lyckas med något i mitt liv ialla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0