I huvudet på Magnusson


och här sitter jag ännu en gång och ska berätta för er vad som pågår innanför min huvud!
just nu tänker jag frukansvärt mycket på skolan i morgon och flytten till mellerud.
tänk att sommaren redan har tagit slut! vad har jag gjort under sommaren egentligen?!
det känns ju som att jag inte har hunnit med ett skvatt ju!
och i morgon så är det redan skola! i morgon är det ett år sedan jag började gymnasiet.
fy jag kommer ihåg än idag hur hemsk det var! där satt jag på bänken och kollade på när alla mellerudare träffade sina klasskamrater och kramade om varandra och var jätte glada över att få träffas igen.
och där satt lilla jag, jag kände INGEN, har nog aldrig känt mig så ensam och utanför någon gång i mitt liv!
men med tiden så lärde jag känna mina klasskamrater och det var på det viset jag träffade min stjärnsyster pernilla :)
så jag vet absolut hur dom nya 1:orna känner sig i morgon! ska bli så kul och få se lite nytt folk på skolan.
men det jobbigaste med att gå i skolan i mellerud är att få pendla varje morgon! gå upp så förbannat tidigt för att fixa iordning sig! så det är därför jag håller på och söker lägenhet i mellerud nu. jag kommer få olika slags bidrag så råd kommer jag allt ha! ska faktisk kolla på en lägenhet på söndag om ägaren hade tid, han visste inte än om han hade det. men jag hoppas att jag snart kommer få kolla på lägenheten, och jag hoppas innerligt att den är något för mig! för jag orkar inte vänta mer på att få en lägenhet! har snart stått i kön i ett jävla år! nu är det min tur att få flytta hemifrån! och idag har jag köpt en massa köksredskap för cirka 500:- fast jag köpte typ lite handdukar och sånt med;)
det är sjukt vad dyrt det är att leva egentligen!
det har jag vetat hela tiden, (så ni nu inte tror att jag insåg det nu när jag har handlat)
när jag väl får min lägenhet så kommer jag vara så sjukt äckligt snål så det bara finns inte!
kommer spara på varenda krona jag får! och ska jag handla något så tar jag framm miniräknaren  på mobilen och ränkar ut vad jag har råd och inte råd med!
hmmm åååh vad jag längar! det riktigt pirrar i magen! :D eller vänta nu.. det var bara min mage som kurra! hahaha
 jaja nu vill jag gosa lite med sängen!

sov gott alla nattsniglar !♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0