Vart är min tröja?!



har någon av er mina nära och kära sett min leopard tröja?
börjar saknar den..


haha bilden är från mitt 17års kalas hemma hos pappa.
det såg då inte ut som att jag var på ett kalas, jag menar kolla hur jag ser ut!?
anledningen till varför jag såg ut som jag gjorde var för att jag hade festat ganska så hårt kvällen innan, och festen slútade inte förens klockan 7 på morgonen, jag säger så det! desssa ungdommar!
hade då i alla fall skit kul! hade ett helt hus för mig själv blandat med edare och mellerudare, haha var ganska kul när alla edare drog när stället övertogs av alla mellerudare! och sen fanns det ju en massa omogna edare som absolut ville ha uppmärksamhet och var tvungen att putta till en tjej från mellerud så killarna från mellerud skulle hugga till ! moget grabben mycket moget....
men trots en örfil från mig så fortsatte kvällen i högsta hugg och det var en rolig och minnesvärd kväll!
"säg något som inte hände den kvällen "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0