Dag 1, om lilla mig



Emelie maria victoria magnusson är hela mitt namn.
jag är 17 år men om cirka 3 ynkliga månader fyller jag 18 år! weei
många tror att jag kommer ifrån ett annat land, och vissa tror att jag är adopterad pågrund av mitt "utländska" utseénde.
men jag är hel svensk och det går verkligen inte att bli mer svensk!
jag bor i Mellerud i en egen liten lägenhet och jag pluggar på barn och fritids programmet i mellerud.
först ville jag bli lärare, men nu vet jag inte riktigt vad jag vill bli.
jag har ett förhållande med min knäppgök isak.
på fritiden så älskar jag att :
fotografera
blogga (såklart)
vara med vänner och pojkvännen
partaja ibland
dansa
slappa
sova
laga mat
shoppa
och helt enkelt bara ta hand om mig och familjen.
personligen så är jag en väldigt glad, sprallig, flummig, nyfiken och klantig människa!
men jag älskart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0