dag 3, mina föräldrar



mina föräldrar heter Lena Magnusson och Samuel Bohlin.
jag vet inte riktigt hur gammla dom är så vi skippar den delen.
mamma bor i åmål med mina 2 halvbröder och hon jobbar som personligassistent, jobbar i en kiosk och på fritiden så tatuerar hon.
jag vet inte riktigt vad min pappa jobbar med, men på fritiden så grejar han mycket med bilar och passar mina 4st halsyskon som jag har där.
pappa bor förresten i Ed.
när min mamma var 16 år och min pappa var 18år så fick dom lilla mig.
dom har aldrig vart tillsammans eller bott tillsammans så länge jag har levt på jorden.
så jag vet inte hur det känns att bo med båda mina föräldrar om man kan säga så.
min mamma träffar jag lite mer än vad jag gjorde förut gemfört med var det var i början hon flyttade till åmål.
haha den meningen blev visst lite konstig? men jaja
min pappa träffar jag väldigt sällan, han jobbar hela veckorna och har alltid något annat projekt på gång.
eller så tar han hand om alla barn som han har.
vilket är synd, hade ju vart lite roligare om man hade bättre kontakt med han.
jaja nu fick ni reda på lite olika saker om mina föräldrar :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0