fyoblä



förlåt att min blogg har blivit lite dyster på den senaste tiden,
men det pågår just nu en massa dysterheter i mitt liv.
imorrn ska jag till min mamma och prata, och ringa lite samtal.
det suger verkligen att inte ha dem nära och kära runt sig när man mår som sämst.
det har gått så långt så att jag har börjat spy och ha mig.
men det gör jag endast när jag just tänker på en viss grej.
jag försöker inte tänka på det, men det är svårt.
för vart jag än vänder mig så påminns jag hela tiden.
jag kan tyvärr inte berätta för er vad det är för problem.
jag hade gärnat velat, hade vart skönt att få skriva av sig.
men allt jag kan säga är att det hände en väldigt sorglig grej i mitt liv för 4 månader sen.
och det tar på krafterna varje dag.
men en vacker dag kanske jag tar mod till mig och berättar för er.
och ger er tips och sånt.
men nu vet ni lite i alla fall.
nu ska jag försöka sova , och ta nya tag i morgon.

och så tänkte jag passa på och säga,
att där uppe finns den finaste ängeln♥


Kommentarer
Postat av: madde

Nämen du då!! :( skickar en styrkekram till dig emelie.. inte kul att du mår så. skönt att du har Lena, hon är guldvärd!

2010-12-14 @ 05:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0