glad påsk

har tröttnat på allt "god jul" på facebook, så jag kör på påsk istället ;)
nyss köpte jag isaks mammas julklapp, hon får ju också ha något! :)
det blir ett väldans velande på mig iår,
först och främst så ska jag på med klänningen,sminkningen och trixa lite med håret.
sen öppna alla paket med mamma och mormor,
därefter drar jag till pappa och firar med han, sen kör pappsen mig till isak så ska jag fira lite med hans familj också, MYS!
så jag har lite att göra iår!
kanske daxatt jag börjar fixa till mig lite, har ju ändåså inget mer att göra nu?
och förresten jag har fått en dator och moobil :D som jag visade på bild under detta inlägget.
denna julen kanske inte är så dum i alla fall ;) och julen är inte slut på långa vägar! haha
kanske jag börjar gilla julen ändå?



jag vill också fira jul med sean banan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0