hos lilla mamsen



tjena alla coola!
har precis kommit hem till mamsen, fast just nu är hon och klipper en gubbe så jag sitter här och kollar på när grabbarna roar sig.
inatt sov min lilla pernilla hos mig och den bruden är allt knas tycker jag.
blev en massa skratt och fjomperier i stället för sömn, tummen upp!
har förresten fått halsfluss vilket är inte så rockigt, jag brukar alltid få det runt julafton så det är inte heller så kul.
imorrn är förresten postkod miljonären! då får ni hålla utkik om ni ser eran idol ;) haha

OCH EN DÅLIG GREJ!

min mobil har fått flipp!
jag har fått en massa sms och kan bara svara på vissa :(
så nu vet ni varför :(


Kommentarer
Postat av: ICORNR

Visa din blogg på iPhone!

http://www.icornr.com/sv/registrera.php



Du får 3st gratis Hajp i Spotlight när du registrerar din blogg!

2010-12-16 @ 20:04:45
URL: http://www.icornr.com/sv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0