internet för tillfället



mitt internet hemma har fortfarande inte kommit tillbaka. men snart förhoppningsvis!
jag hoppas nu innerligt att ni kollade på postkodmiljonären på både fredagen och lördagen,
eran idol var ju självklart med ! ;) fast jag syntes inte så mycket på fredagen, men det var mer på lördagen faktiskt. när mitt internet kommer tillbaka så ska jag fixa bilder så ni verkligen får se vart jag höll hus i tvskärmen.
jag ska även försöka lägga ut "årets önskelista 2010"
så ni får se vad jag önskar mig detta året! kommer ni ihåg vad jag önskade mig förra året? ;)
det kommer jag knappt ihåg själv. har för mig att det var en massa dyra prylar ialla fall.
men iår är det faktiskt lite mer billigare saker, sjävlklart är det lite dyra också, man får väll önsketänka lite ? ;)
förövrigt så håller jag hus hos min mamma i åmål, och jag ska sova här inatt.
jag vet inte om jag ska åka hem i morrn eller om jag ska stanna en natt till..
jag får se.
just nu känns det bara som att jag flyr från mina problem.
och det känns inte okey, men det är så jag har gjort i alla år. så får försöka skärpa mig nu och ta tag i sakerna i stället. och inse vad problemet är och försöka lösa det i stället för att fly så fort det krashar för mig.
problemen är fortfarande kvar när jag kommer tillbaka, men jag hoppas ändå lik förbannat på att dom ska va borta när jag kommer tillbaka.
vilken korkad unge jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0