ohno



igår åkte jag till mamma och festade med Ea.
fy farao vad kul jag hade!
jag stängde ner allt som kunde förstöra min kväll, och jag fokuserade på att ha svinkul.
jag träffade en massa nya trevliga människor som jag snackade och skrattade med.
och jag dansade av mig allt jobbigt som har tyngt ner mig, jag dansade så mycket så det värkte i hela kroppen tillslut.
men jag fortsatte att dansa, sjunga och skratta, fan vad underbart allt var!
jag var så jävla lycklig.
jag kunde inte sluta le. det är så svårt att beskriva med ord hur kul det var.
jag minns inte sist jag hade såhär kul och mådde så bra på samma gång.
jag önskar jag verkligen kunde få uppleva sånahär saker varje dag.
fyfan vad roligt livet skulle vart då!
det var så skönt att bara få vara själv, med målet att bara fokusera på att ha kul och bara ta hand om sig själv.
och se till så att man har det så bra som möjligt, och det hade jag verkligen igår. jag mådde inte bra , jag mådde bäst!
jag tror jag får sluta med att sitta hemma i lägenheten så mycket, och gå ut och roa mig mer!
men dagen efter var inte så kul.
att se någon som man älskar så mycket stå framfören och vräker ur sig en massa elakheter att jag är både det ena och det andra är inte så kul.
men jag har vant mig och tar inte åt mig längre.
eh jag orkar inte skriva mer om detta, då får jag väll höra mer skit sen,
jaja nu stänger jag ner detta inlägg och lägger mig på soffan och stänger av mobilhelvetet!!
tillbaks till verkligenheten´..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0