Svar på frågestunden!





ojoj vad många snuskfrågor!
men som sagt jag har lovat er att vara ärlig och då får jag stå för det..

fråga 1:
hmm jag har haft sex med 7-8 stycken, beror lite på hur man ser det.
men jag har bara haft 3 en gångsligg, jag var ung och ville exprementera lite.
men alla andra har jag haft förhållande med i stort sett. så det är inte så slampigt som det kanske låter.
nu kanske ni tror att jag är full med sjukdommar, men jag har testat mig efter varje kille, och jag är super fri från allt sånt, lovar och svär !
tro mig jag känner 14 åriga tjejer som har haft sex med dubbelt så många.. dom kan man oroa sig för..

Fråga 2 : jag har en del färger som jag gillar, men mina favoriter är svart, vit och röd, och jag börjar smågilla lila nu också
Fråga 3: hmm det beror nog lite på faktiskt..jag är en periodare. och just nu gillar jag nog mer missionären och skeden
Fråga 4: * jag brukar ha på mig britney spears- fantasy men nu är den slut så jag använder puma
*jag var nere i en dyster period och ville skriva av mig någonstans och skriva precis vad jag ville och kände för
* hmm jag brukar faktiskt inte läsa några bloggar längre. nu läser jag mest mina närmaste vänners bloggar.
men förr läste jag kissie,kenza,paow och dessie
* ha ett skitbra förhållande
* jag har mobilen sony ericsson w508 den funkar, men den är rätt så använd så jag hoppas jag får en ny i julklapp
* tack så jätte mycket! vad roligt att du tycker om den!
Fråga 5: hans som tog min oskuld hette Andreas men efternamnet kommer jag inte ihåg.
åldern kan jag inte direkt sätta fingret på.
detta låter kanske lite hemskt men jag var någonstans mellan 7-12 år när jag förlorade den.
jag var dödsskär i han, och han gick i sjuan eller åttan och jag gjorde allt han ville för jag var så förälskad ihan
och ja.. så gick det dom det gick..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0