tillbaka i lägenheten



det har faktiskt inte varit en vanlig skoldag idag.
från klockan 9 på morgonen tills typ nu hade vi föreläsning om privat ekonomi.
måste säga att den var faktiskt bra och jag lärde mig mycket.
var faktiskt lite stolt över mig själv för jag visste redan om det mesta och jag följer redan tipsen som dom gav ut.
så lite beröm till mig där!
och förresten!
vi fick en lapp där det stog hur mycket man tjänar på olika jobb.
och alla ni som påstår att man tjänar massa pengar på att vara frisör.. tro mig ni har lite fel asså..
det var faktiskt en del jobb jag blev chockad över hur lite dom tjänade, jag trodde det var så mycket mer.
men änsålänge verkar det som att jag är på en bra linje! fast att jag är otroligt trött på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0