jag är fast här!

WOW vilket snökaos det är utanför!
själv så är jag kvar hemma hos pernilla.
och det finns ingen chans i helvete att jag kan ta mig hem varken i dag eller i morgon.
för alla bussar/tåg är inställda pågrund av denna jobbiga snö.
och Pernillas föräldrars bil är täckt med snö så man knappt kan se den!
jag sitter här inne i pernillas rum och är livrädd att deras tak ska rasa igenom,
jag menar hur ska ambulansen kunna ta hand om oss?
varken helikopter eller ambulans kan ju ta sig framm..
KATASTROF!
så jag sitter nog fast här i morgon med,
jag ska ju inte klaga, jag har ju trevligt sällskap :)

-så vi får roa oss det bästa vi kan !
pernilla har hämtat cocacola och mjölkchoklad, och så har hon tänt lite stearin ljus.
så vi sitter och lyssnar på gamal härlig musik och tittar runt på tvn efter något roligt program!
mysig lördag! ♥

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0